Известие

Collapse
No announcement yet.

Кората на багажника на 145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Кората на багажника на 145

    Някой би ли ми казал стъпка по стъпка как да махна кората на багажника за да смена моторчето на чистачката ? До тук съм отвил 4 болта (2 под капачките на стоповете и 2 външни) Има ли други и каде ? Видях накакви щипки но само 1 излезе (тази зад ключалката) и не смея да напъна за да не стане мяу ? Извинявам се за тъпата тема...
    Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
    Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
    Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

  • #2
    Развиваш всички видими болтчета, мисля че са не повече от 4. След това със силна, но внимателно напъваш кората, защото се държи на скоби. След това огледай внимателно да няма изпаднали скоби, защото е повече от възможно

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
      Развиваш всички видими болтчета, мисля че са не повече от 4. След това със силна, но внимателно напъваш кората, защото се държи на скоби. След това огледай внимателно да няма изпаднали скоби, защото е повече от възможно
      Мерси ! След малко Ма7е4к0 ще дойде да видим какво ще стане...
      Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
      Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
      Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
        Развиваш всички видими болтчета, мисля че са не повече от 4. След това със силна, но внимателно напъваш кората, защото се държи на скоби. След това огледай внимателно да няма изпаднали скоби, защото е повече от възможно
        Само че на 145 е със щипки.
        Тегли смело. Гледай да я е понапекло та да не се троши пластмасата.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          Само че на 145 е със щипки.
          Тегли смело. Гледай да я е понапекло та да не се троши пластмасата.
          Аз това имах в предвид, то и мойто май е с штипки. Всъщност не знам каква е разликата?

          Comment


          • #6
            Разликата е че на 145 щипките са пластмасови и са много подобни на корите на вратите (да не кажа същите). Излизат с дърпане, а рискът е да се счупи ухото на самата кора. При 146 са метални скоби и там е по-трудно да я счупиш.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
              Разликата е че на 145 щипките са пластмасови и са много подобни на корите на вратите (да не кажа същите). Излизат с дърпане, а рискът е да се счупи ухото на самата кора. При 146 са метални скоби и там е по-трудно да я счупиш.
              Ясно. Да помня, че като свалях кората на багажника бяха метални скоби, кофтито беше че като я махнах финално пак с дърпане и някой от тях извърчаха, та се наложи да ги търся по улицата

              Comment


              • #8
                Да, да както Тони каза тека се свалят. Аз играх това упражнение и изпочупих половината щипки, но те не са проблем имаги по магазините. Кофти е ако счупиш ухото на кората.
                Alfa Romeo 145 1.6 BOXER
                sigpic
                http://vbox7.com/play:884c5234
                http://www.youtube.com/watch?v=utCgI...layer_embedded

                Comment


                • #9
                  С малко помощ и сецане стана работата. Свалих кората, смених моторчето на чистачката с някфо за 20лв от морга и сложих пак кората без никакви произшествия. Сега си имам и задна чистачка но имам проблем с пръскалката. Начи тя си има за настройване на каде да пръска, но както и да я направа има 2 положения без значение колко е завъртяна: Или ми бие ниско и чистачката не лови или лявото пръска малко по-високо ( Не достатъчно високо) а дясното отива към дясното огледало.... Та въпроса ми е дали няма накаква "цака" да се настрои да пръскат и 2те нормално? И на старото моторче беше същата работа ( понеже пръската е на моторчето и съответно е др пръска) За пояснение да кажа, че си пръска нормално и няма изпускате или течове...
                  Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                  Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                  Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                  Comment

                  Working...
                  X